Biarritz 4,Game Over

Uskoro krećemo,gotov je godišnji po evropi.Preostala su mi još tjedan dana mog godišnjeg.On mi treba za čiščenje kampera,slaganje fotki i emocija,plačanje računa i pripremanje mog Luku za srednju školu.Istina,biti ću još 2 dana u Francuskoj jer toliko mi treba da se vratim ali to je već povratak tako da to više ne računam kao godišnji.Jučer popodne se nismo okupali zbog ogromnih valova jer već ujutro je bilo pomalo opasno,spasioci su triput intervenirali na našoj plaži.Nevjerojatno koliko ove oceanske struje mogu biti jake i opasne,osjetio sam to na mojoj koži.
Bilo je lijepo na putu,vidio sam i osjetio dušu prekrasnih mjesta,okusio fine stvari...
Sada polako prema doma,u stvarni život,posao,škola,računi i problemi...Ah,kako kažu francuzi,"C'est la vie",takav je život...

Commenti

Post popolari in questo blog

Carcassonne,Francuska

Burgos,Španjolska