Bilbao 2,Pais Vasco,Španjolska

Poslije muzeja Gugenheim prošetali smo se pored rijeke i zatekli se na početku njihove fešte,La Semana Santa,svi sa različitim baskijskim oznakama jer žele nezavisnost,žele se odvojiti od ostatka španjolske.To se ovdje jako osjeti jer već imaju svoju legalnu policiju,sve natpisi ili su dvojezični ili samo na baskijskom koji ovdje zovu Euskadi.I večeras smo isprobali puno tapasa koji se ovdje zovu Pinchosi.Odlični su.Prava umjetnost.Koncerti na svakom koraku,muzika i ples u svakom lokalu i litre i litre pive i Tinta,mješavina vina i nare a u zadnje vrijeme mješaju sa Coca Colom,bambus...
U 22.45 počeli su i sa vatrometom ali ovaj put su bili izvrsni..
Nevjerojatno koliko ovdje ljudi žive na ulici svi zajedno,zabavljaju se kao da im je zadnji dan,cijele obitelji,od prabaka u invalidskim kolicama do bebica od samo par dana,sjedili su svagdje,imali svoje deke i one mini stolove gdje su držali hranu i sokove.To im je tako prirodno i normalno..Ah,baš su veseo narod,drago mi je da sam ovih nekoliko dana bio i ja dio njih...Sutra se vraćamo u Biarritz i onda negdje oko srijede krećemo prema Italiji,trebat će mi par dana jer se ipak radi o 1100 km a nisam baš u najboljoj fizičkoj kondiciji,grlo me još uvijek boli,kičma takodjer,nos zaštopan tako da niti baš spavam kako treba..

Commenti

Post popolari in questo blog

Burgos,Španjolska

Carcassonne,Francuska