Gijon 2,Španjolska

Jutro je,moja jutarnja vožnja gradom dok još svi spavaju.Jučer je bilo uzbudljivo jer smo napravili krug oko taperija i poznatih sidrerija.Na povratku pored našeg kampera našli smo i grupu španjolaca koji su jeli i pili.Lijepo sam ih pozdravio i u roku od 3 sekunde našao sam si u jednoj ruci čašu sidra a u drugoj tapa..Jedna od tih španjolki je iz ovoga grada a njen muž iz Salamanke.Pričajući s njim rekao je da je radio za Unprofor u Splitu i Dubrovniku..Kako je svijet malen.Vidjeli smo i vatromet u ponoć,nije bio bog zna što ali svejedno je bilo ok..Danas kupanjac iako mislim da već treći dan imam i temperaturu jer me boli glava i grlo a i nos mi je zaštopan..proći će..:-)
Gijon ima svoje veliko šetalište uz plažu gdje navećer nemožeš uopće hodati koliko ljudi ima,jutros je prazno sa pokojim mladićima koji se vraćaju sa sinočnje fieste i čistačima ulica.

Commenti

Post popolari in questo blog

Burgos,Španjolska

Carcassonne,Francuska