Biarritz,Francuska

Evo nas opet u Biarritzu,zadnji dani relaxa i uživanje u valovima,suncu i surfanju.Baš mi treba ovo pred kraj jer do sada sam odvozio 3200 km u 18 dana i sada 3 dana samo čistog opuštanja.Plaža je krcata ali je i velika,nevjerojatno čista i uredna sa svim besplatnim servisima,tuševi na svakom koraku,čisti zahodi,klupice i predivne okolne livade,spasioci na svakom koraku,škola surfa,doktori,ugodni ali pomalo skupi restorani i mali kafići.Što me najviše raduje je nevjerojatna tišina unatoč mnogobrojnim obiteljima sa hrpom djece.Ponavljam,španjolci su nevjerojatno glasni,nije ugodno provesti duže vremena na plaži blizu njih.
Pušači skoro nevidljivi ali jako puno toplesa što u njima moj Luka uživa.Dan je lijep,pirka lagani vjetrić,tu i tamo koji oblačić ali baš paše.Ne znam koliko puta smo se već Luka i ja bacili u ocean i poigravali se sa visokim valovima..
Nadam se da će i sutra biti ovakav dan..

Commenti

Post popolari in questo blog

Burgos,Španjolska

Carcassonne,Francuska